Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

BANA ΔΑΤΣΕΡΗ: Οι "δωρεάν" συναυλίες υπερτερούν της ΥΓΕΙΑΣ των πολιτών

ΒΑΝΑ ΔΑΤΣΕΡΗ:

Όταν μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο καταγγείλαμε τα έργα Ανάπλασης στην περιοχή των Λιπασμάτων χωρίς την απαραίτητη αποκατάσταση του υπεδάφους, ο Δήμαρχος μας έλεγε ότι παίζουμε το παιχνίδι της Εθνικής Τράπεζας και του ανταπαντούσα ότι εκείνος δίνει αξία σε έκταση της Εθνικής προβληματική που η ίδια η Εθνική ήταν υποχρεωμένη να κάνει αποκατάσταση υπεδάφους (υπάρχει μελέτη από εποχή Ναμαρχίας Μίχα).
Όταν πάλι καταγγείλαμε ότι πάει τα σχολεία σε έδαφος ραδιενεργό μας έβγαζε μία Απόφαση της ΡΑΕ του 2006 ότι είναι καθαρό το υπέδαφος διαστρεβλώνοντας την αφού η ίδια Απόφαση έλεγε ότι οποιαδήποτε εργασία και να γίνει στην έκταση αυτή πρέπει να γίνουν νέες μετρήσεις.
Όταν προεκλογικά σε όσους έσφιξα τα χέρια τους εξηγούσα αναλυτικά το πρόβλημα, εκ του αποτελέσματος δεν έπεισα, υπερτερούσαν οι δωρεάν συναυλίες.
Σήμερα και μετά την επανεκλογή του Δημάρχου βγήκε στο φως η Απόφαση της Περιφέρειας για την απαλλοτρίωση του χώρου των 240 στρ. της Εθνικής που μεταξύ άλλων στο στ) μιλάει για την αποκατάσταση.
"ΣΤ) Η εξυγίανση εδάφους / υπεδάφους από τα παραπροϊόντα που εναποτίθεντο κατά την περίοδο λειτουργίας του Εργοστασίου και τα οποία σήμερα εξακολουθούν να ρυπαίνουν την ευρύτερη περιοχή δημιουργώντας συνθήκες επικινδυνότητας για την υγεία τω κατοίκων τους" ...
Με καθαρή την συνείδησή μου για τους αγώνες μου μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο προχωράω στην υπεράσπιση των συμφερόντων της πόλης της καρδιάς μου και των συμπολιτών μου και ελπίζω την επόμενη φορά να δώσετε περισσότερη βάση στα λόγια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου